Hemma idag :(<3

Hemma idag =/
Hade ont o örat som e igentligen e min käkes fel ( be mig inte förklara, de e inte de lättaste) och så var jag yr :(
Nu sitter jag här då har sovit bort de mesta av dagen, nu sitter jag varje fall och snackar med Andreas som tyvärr har slagit axel ur led "/ tycker synd om han <3

Hannii e ju bortrest nu så... SAKNAR HENNE MAAAAAASSSSSOOOORRR!!!!<33
men jag har ju sandra i skolan så det går ju bra endå :) Man har ju förviso Isa, Stef, Ronya och Edita oså såå :)
HAr vart på världens hemskaste humör dem senaste dagarna -,-  får se om de försvinner snart :)


På fredag ska  jag till pappa med Hannah vi ska åka snowbord i Kungsberget de ska bli mys :)<3


Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0