Dragibak :D

Hha ja i lördags var jag då hos Lovisa det var otroligt trevligt :)
Träffade massa trevligt folk tex, Frida den söta ungen som strula med alla x3 Ellen som var otroooooooooligt omtänksam fast att jag blev så jobbig på kvällen , haha :P Carro som satt på golvet brevid mig och sminka sig o bah; kan du hjälpa mig med mascaran?  Jag;  neeej jag e skakis! hahaha :P Gasal (stavning :s) hihi oså trevlig liten flicka som vi lekte med på kvällen :D Seen Var det Malin oså som jag pratade vääldigt mkt med trevlig flicka de :) Men fans ju älsklingen STEFFFIII :D min sötunge de som kramas väldigt mkt x3 OCH STRYPS!!! :O <333
Och självklart min andra älskling Lovisa som vi var hos, Hoooon e jätte snäääl puss på söta lovisa :D<3
Sen var det några killar som oså var för det mesta trevliga :)
 
Underbara Friiida :D<3

Sööööta malin (:

Söt ungen som jag inte vet hur man satavar x3 <3

Förlåt för lite suddiga bilder men frida vred precis på sig och G dansade xD<3

Deet var många fler där men tog inte så många bilder igår för jag tappade bort min mobil heeeeeellllllaaaa tiden :O x3 <3 

Kram till alla som gjorde denna fiina  dag möjlig xD :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0